2011. szeptember 23., péntek

Döntések és kérdések (meg egy kis hírszerűség)

Jók ezek a hatásvadász címek...

Sikerült elkapnom valami high-tech arcüreggyulladást, és a hetem kb. 3/4-ét alvással töltöttem emiatt, a maradék 1/3-át meg... hát nagyjából semmivel. Már sokkal korábban eszembe jutott, hogy be kéne szereznem valami újabb játékot, most meg végképp szükségét éreztem a dolognak, a probléma csak az, hogy 3-4 olyan játék van, ami meg akarok venni, viszont eléggé le vagyok égve. Tehát egyenlőre csak egyre tudok beruházni, és döntenem kéne, hogy melyik legyen...
Az opciók:
Szóval ha valaki játszott már valamelyikkel megírhatná, hogy mi a véleménye...
Ha sikerült döntenem, és kipróbáltam a játékot, majd írok róla.

Ééééés, a hír:
Nem tudom, hogy írtam-e már erről, de a John dies at the endből filmet készítenek... Valamikor 2012-ben lesz kész, és megtekinthető, de az imdb-s oldalán már fönt van a színészek listája.
Nagyon remélem, hogy a film legalább majdnem olyan jó lesz, mint a könyv... mert szinte lehetetlen, hogy jobb legyen nála... de azért lehet reménykedni.
Amúgy ha valaki volt olyan balga, és nem olvasta még el a könyvet, ajánlatos sürgősen pótolni a hiányosságát... ok, mondjuk ez nem lesz túl könnyű, mert Mo-n valamiért még nem adták ki... fogalmam sincs, hogy miért, nem is értem.... Az én példányom elég érdekes módon jutott hozzám, ha valaki tud külföldről rendelni, vagy netán van amerikai ismerőse, érdemes meggondolni... Amúgy a könyv megvétele inkább az író támogatásának céljából ajánlott, ha valakinek nincs rá lehetősége, de el akarja olvasni, van még egy kevésbé szép megoldás: egy időben fönt volt a neten az iromány, és úgy lehetett letölteni, és elolvasni. Ha valaki elég kitartó, még most is megtalálhatja talán...

Majd azt hiszem pár hét múlva írok valamit róla (olyan ismertetőszerűséget), mert ez egy irtó jó könyv.
Linkek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése