2012. június 6., szerda

mindenféle személyes dolog

Akit nem érdekel, hogy mi volt-van-lesz velem, az nyugodtan átugorhatja ezt a bejegyzést, mert semmi érdemlegeset nem fog itt találni.

Időrendben haladva:
Múlt hét vége felé megint voltam a buddhista zarándoklaton, amire tavaly is mentem... ez már rendszeres lesz úgy tűnik. A világ egyik legjobb dolga 3 napig folyamatosan menni, és közben csak arra figyelni.
Ma és tegnap lehetett megtekinteni hogy mit és hogyan szúrtunk el az írásbeli érettségiben...
Szóóóval most itt van vigasztalásképp minden olyan embernek egy jó szám, akinek hozzám hasonlóan szánalmasan sikerült teljesítenie:



Amúgy hálás lennék, ha valaki megírná, hogy mennyire értelmesek a mondatok amiket írok, mert az eredményeim alapján ijesztően közel állok az analfabetizmushoz, és simán meglehet, hogy miközben hű-de nagyképűen azt hiszem hogy sok okosságot gépelek ide, a valóság közben valami olyan képet mutat, mintha egy majom elé írógépet raktak volna... Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mit látnak ebből mások...
(De legalább már kaptam visszajelzést arról, hogy mennyire alacsony a szellemi szintem, és már nincs okom kiborulni azon, ha az apám las-san és szó-ta-gol-va, több-ször meg-is-mé-tel-ve a mondandóját szól hozzám, mert hogy másképp nem értem meg szerinte...)

És még van egy tervezetem a jövőre nézve, vagyis csak egy lista, amit 1-1,5 éven belül jó lenne teljesítenem:
- Ha még a szóbelim is ilyen silány lesz, megismételni jövőre a töri emeltet
- Decemberben megcsinálni az N4-et japánból (vagy ha brutálsok idő szakad a nyakamba, akkor az N3-at, de az elég nagy szintugrás....)
- Nyárra munkát szerezni, hogy valamiből tudjam fedezni a vizsgaköltségeket.
- Állandó munkát találni (valami olyat, amit hétvégén csinálhatok, vagy tudom suli mellett végezni), viszonylag jó fizetéssel, mert már elég egyértelmű utalások jönnek, hogy hagyjam abba az ingyenélőséget...
- Megtalálni Bp. legolcsóbb lakását, kibérelni és odaköltözni.
- Elkezdeni még egy nyelven tanulni (mert most van az angol meg a japán, és az kevés...), kínai v. orosz v. koreai v. finn v. francia v. spanyol (igazából ezeken idővel mindenképp meg fogok tanulni, de egyenlőre csak egyet választok közülük...)

Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése