2012. december 6., csütörtök

Nyafogós helyzetjelentés

"Dzöááá írni akoöaröok öa blüögöböaaaa......"
Ez szokott lenni nap végén az utolsó gondolatom, de aztán vagy elalszom, vagy folytatom a tanulást... mert most kb. ennyit tudok csinálni.
Ez egy nagyon régi, masszívan berögzült rossz szokásom, hogy automatikusan túlvállalom magam, egyszerre mindent akarok csinálni és tudni, csak a képességeim messze alulmaradnak attól hogy elérjem a kitűzött célokat...
Valamiért úgy érzem, ha nem törekszem eléggé, és egyik nap random elpatkolok, befejezetlenül maradok, úgy hogy még egy csomó mindent nem tudok, és nem csináltam meg amit szeretnék. Nem a haláltól félek, hanem az időhiánytól, és attól hogy értéktelen maradok magam számára.
Egyszerre vagy hatezer könyvet olvasok, de abból alig fejezek be valamit, most írtam meg a japán nyelvvizsgámat vasárnap, de kínaiból képtelen vagyok haladni, pedig abból is nemsokára vizsga lesz (ráadásul mivel az agyam nem hajlandó megjegyezni a pinyint alig tudok belőle valamit, cikinek érzem a silány órai teljesítményemet, és csak gyűjtöm a sikertelen dogákat, emiatt folyton ellógom az órákat... utána meg kb. még bénább, amikor úgy bukkanok fel ismét hogy semmit nem tudok még mindig... ennek sosem lesz így vége), elmegyek egy rakás programra, mert ott akarok lenni, de utána már jön a bűntudat hogy akár tanulhattam is volna ahelyett...
Pluszban a szervezetem teljesen gagyi, és nem tudja feldolgozni, hogy kénytelen vagyok kihagyni vagy csökkenteni az alvást, mert arra végképp nincs időm, ennek eredményeképp pedig folyton beteg (pl most is) és/vagy agyhalott vagyok...


A jó hír (jó ez? valaki mondja, hogy jó, légyszi...!): Ha már annyi programon voltam, írni is fogok róluk... ez pár koncertet és színi előadást takar, ja és majd összeírom, hogy a jövőben mire fogok menni, általában azokat mondom amikre már jegy is van, nem a csak "jó lenne elmenni rá" dolgokat. Van még egy nem teljesen konkrét dolog: az Örkény színházba szereztem bérletet, méghozzá az abszurd kategóriába eső előadáscsokorra, szóval ott nem nagyon tudok dátumot mondani, amikorra ráérek, akkora váltom ki a jegyeket...
Amúgy ha valakinek vannak kedvelt színházai, ahol érdekes, ötletes, bátran megrendezett és kigondolt darabokat játszanak, írja meg mert a Nemzeti sorsa miatt baromira aggódom, és ha a rosszabbik oldalra dől el a végeredmény (ami a valószínűbb) akkor nem hiszem hogy járnék oda a jövőben... nagy kár érte...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése