2012. május 12., szombat

Éééés, ismét vagyok!

De előre szólok, hogy a szóbelik hetében megint hullát fogok játszani...
Amúgy ha valakit érdekel, a következő tárgyakból sanyargatnak: magyar, matek, töri (emelt), angol (emelt), rajz, média (az utolsó kettőből nem tudom miért megyek, hiszen egyik sulihoz sem kell, ahová jelentkeztem... de ha már érdekel...) ebből még a rajz írásbeli jövő héten lesz, a média meg az azutáni héten, szóval még nem vagyok teljesen túl az írásbeliken...

És rögtön egy szomorú hírrel kezdem a dolgot: Björk nem jön a Balaton Soundra, mert lebetegedett, és a következő pár hónapon belüli koncertjeit lemondta...
Eléggé kiakadtam ezen, mert már egy jó ideje csak ezen járt az eszem, hogy hű-de-jó lesz, meg minden, és még az sem zavart volna annyira, hogy körülöttem egy félpucér, csúszós, vonagló tömeg lenne (mint egy verem tele gilisztákkal...) remélem, máskor bepótolja a koncertet, mert sztem most jó sokan sírták magukat álomba a hír hallatán... De persze a világ egyik legszeretnivalóbb emberéről van szó tehát a lényeg az, hogy gyógyuljon meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése