2012. szeptember 20., csütörtök

Fun facts #1

(A másik bejegyzést, amit még tegnap írtam, nem tudtam befejezni, mert elaludtam a gép előtt... ha hazaértem kínairól (mostantól kínaiul is tanulok a fősulin!!! és tegnap jelentkeztem az N4-es vizsgára japánból!!! meg fogok szakadni!!! jippí...) az is fönt lesz, ami már egy hosszabb bejegyzés.

Szoktad használni azt a kifejezést, hogy valami macerás? (vagy ha nem, biztos hallottad valahol már..)

Abban nem vagyok teljesen biztos, hogy tényleg köze van egymáshoz a két szónak, de több, mint valószínű, hiszen valahol logikus a kapcsolat...

Egyik jelentés: valaminek a megcsinálása sok fáradsággal, nyűggel jár.

Másik jelentés: Amikor a hulláknak elkezdődik a bomlási szakasza (ööö.. az igazából már a halál beállta után egyből kezdődik, csak nem látszik annyira...de ha pl. a vér összeáll foltokba, akkor azzal lehet szórakozni, hogy visszanyomják, mer hogy néz már az ki egy nyitott koporsós temetésen...), és ugye jó sok minden történik vele akkor, ebből az egyik, hogy viaszos réteg képződik rajta... ezt hívják macerálódásnak.

Na, most hogy ezt is tudjátok, vidáman indulhat a nap! (vagy csak elmegy a kedvetek a mindennapos társalgásoktól...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése