2010. június 12., szombat

Alma-Mater koncertek

Másodjára jártam a Francia Intézetben, egyébként nem szoktam,arra járni, mert... ööö... hát, nem is tudom, miért. De szeretem a komolyzenét, és apám még áprilisban jött az ötlettel, hogy menjünk el Balázs János Chopin-estjére. Péntek este, amikor az ember már általában olyan fáradt, hogy még a kedvenc sorozatán is elalszik egy komolyzenei koncert talán nem a legjobb ötlet... De sikerült leküzdeni az első 5 percet, amikor legszívesebben felragasztottam volna a szemhéjam, csak hogy ne legyek az a bunkó, aki átalussza mások előadását. Azután az 5 perc után viszont egészen felélénkültem. Egy huszonéves kölyök ült a zongoránál, és elképesztően jól játszott. Már nem is érdekelt az alvás, meg semmi más, mert olyan jó volt hallgatni. Azt hiszem, ezért érdemes ilyen programokra járni... A mostani koncert (különböző szerzőktől voltak a dalok) előadói, Mód Orsolya (cselló) és Borbély László (zongora) szintén nagy lelkesedéssel zenéltek, ráadásul olyan átéléssel, hogy minden egyes hangot és hangulatot mimikájuk is követett. Szóval elmenni egy ilyen előadásra mindenképp élmény, szórakoztató és kikapcsol. Szerintem mindenkinek legalább egyszer el kéne mennie egy ilyen koncertre, én mindenképp ott leszek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése