2010. június 2., szerda

Hogy mi a fenét is műveltem az utóbbi pár héten?



Ööö... akkor asszem kezdem az elején... Szóval még vagy két hete elmentem a képregényfesztiválra, de annyira semmilyen volt, hogy eszembe sem jutott, hogy írjak róla (még a tombolán sem nyertem T_T...) aztán még aznap megnéztük a tesóimmal és a húgom nagymamájával az Operaházban a Pomádé király új ruhája c. előadást (igen, aminek a végén pucér a király, csak a nővérem kedvéért :P...) ... aztán... aztán semmi sem volt, mert az összes tanárnak év végén jut eszébe, hogy tz-t irasson -.-... ja, és asszem múlt hét kedden meg képregényboltban voltam, és végre megszereztem a 2. kötetét is az MPD Psycho-nak!!! éééés, így akkor megvan az 1., 2., 3., 4. kötet, és végre normálisan tudok haladni XD... Úgy szeretem ezt a mangát!... Ja, és persze az ismertetőírást sem hanyagoltam el, megnéztem egy rakás filmet, és már meg is van hozzájuk az ismertető, csak ahhoz már lusta vagyok, hogy föl is tegyem őket -.-'... Szóval akkor most jönnek az ismertetők, mert van rá időm (holnap megyünk a sulival terepgyakorlatra, szóval tudok a buszon is aludni XD...)
És a 2. kötet Mr. Buddhának is nagyon bejön:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése