2010. június 22., kedd

Sorozatok

A nyárral a nyakamba szakadt egy rakás szabadidő is, úgyhogy most végre elkezdhetek sorozatokat nézni.. egyébként nem vagyok jó benne, mert egyrészt a névmemóriám olyan rossz, hogy mire eljutok a következő részig, már azt sem tudom, hogy kik a szereplők, másrészt ha egy sorozatot nagyon megkedvelek, hajlamos vagyok nem megnézni az utolsó részt, mert zavar, hogy vége lesz... szóval ezért is néztem olyan keveset eddig, bár volt, amit szívesen megnéztem volna... Találtam néhányat, ami elég jónak tűnik. Majd kiderül, hogy milyenek, ha megnéztem az első részt, és amelyik tetszik, arról írok is... asszem fogok spoilerezni, mert a részeket fogom elmesélni, úgyhogy majd úgy tessék olvasni a bejegyzéseket ;)
Nagyjából már van egy listám, hogy miket szándékozom ezen a nyáron végignézni, ha találok még jót hozzáírom...

Íme a lista:
  • Trick (Japán) (2000)
  • 33pun tantei (Japán) (2008)
  • Guren onna (Japán) (2008)
  • 100 tales of horror (Japán) (2002)
  • Masters of horror (USA/Kanada/Japán) (2005)
  • Twilight zone (USA) (1959)
  • Riget (Dán/Francia/Német/Svéd) (1994)
  • Hello Franceska (Korea) (2005)
  • Hon (Korea) (2009)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése