2010. június 28., hétfő

nemtom, hogy mi legyen ennek a címe...

Nnnna, most akkor egy csomó fontos és jelentéktelen információ következik véletlenszerű sorrendben:
Először is, a képernyő jobb oldalán látható egy ilyen közvélemény-kutatásos izének a végeredménye, egy hétig lehetett szavazni, és abból a 2 szavazatból elég egyértelműen a válasz arra a kérdésre, hogy írjak-e olyan filmekről is ismertetőt, amik nem esnek a horror műfaji besorolásába, IGEN LETT!!!! (ezt nemtom, miért írtam más színnel, talán mert így figyelemfelekltőbb, és rájöttem, hogy a fekete háttéren rohadt jól néznek ki a színes betűk, bár néha elég giccses tud lenni... mindegyXD...)
A másik pedig az, hogy a mai napon lesz az uccsó bejegyzésem, legközelebb kb. júl. 4-én fogok írni, mert Volton leszek, szóval ha addig ír valaki ide, akkor az nem én leszek, hanem valami ügyes ember, akinek sikerült feltörnie ezt az izét o.O...
És még arról, hogy az utóbbi néhány napon miért nem írtam semmit: Anyámnál voltam Leányfalun (ott van Szentendre mellett). Általában, ha ott vagyok, ennyit csinálok: eszem, punnyadok... ennyi. Egyébként volt valami késztetés arra, hogy írjak, és akkor megszólalt a belső hangom: "Somorej, egyél egy sütit, és menj aludni!" Ez borzasztóXD... DE mingyá' jön egy ismertető egy baromi jó kis filmről, ami tényleg ijesztő (elég régen nem láttam ilyet...), úgyhogy ha valaki otthon van, és egyedül van, és pont sötét is van, nézze meg, hogy olyan paranoiás legyen, mint én, amikor először láttam ezt a filmet (asszem 2 éve, ami azt jelenti, hogy kb. 16 éves lehettem akkor...BWÁHÁHÁ!!!)... Ja, és persze olyan nincs, hogy ne bénázzak, úgyhogy a kárörvendőknek: elmentem biciklizni a nővéremmel (5 éve bicikliztem utoljára) a Duna partra, ami rohadt nagy baromság volt, mert nemrég volt az áradás, és most minden csurom sár, meg egyébként is alkalmatlan biciklizésre a hely, és sikerült a bringával egy csalánbokorba esnem HURRÁ! (ééés kiderüt, hogy a csaláncsípés egy nap alatt eltűnik, ha az ember békén hagyja, és nem vakarja...)
ööö... biztos akartam még valamit írni, de most nem jut több az eszembe, úgyhogy VÉÉÉÉGE!!! (egyébként fáradt vagyok (pedig semmit sem csináltam jóformán), úgyhogy bocs, ha értelmetlen a szöveg XD...(hmmm...zárójel a zárójelben o.O))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése