2010. augusztus 13., péntek

2010-es horrorfilmek

Megint utánanéztem az idei horrortermésnek, mert már úgyis rég túl vagyunk az év felénél...
És, mint már mondottam, nem szokásom a jól informáltság, ezért találkoztam néhány olyan filmmel is, ami már megjelent, de nekem fogalmam sem volt róla, szóval ha úgy vesszük, nekem még új...

Tehát az "új" filmek, amik érdekesnek tűnnek, a következők (és megint ismétlem magam, lehet, hogy már mindenki tud ezekről, de azért a biztonság kedvéért írok mindegyikről, hátha sikerül valami új infót is közölnöm XD...) :

Bedevilled (Koreai, 2010 szeptember 2-án fog elvileg megjelenni.)

Ha minden igaz, akkor a történet valahogy így szól: egy nő a többi lakó miatt teljes elnyomásban él egy szigeten, próbál megszökni, de nem kap segítséget, majd miután minden végképp rosszra fordul, nekiáll a népirtásnak... Slasher sarlóval.








Death bell 2: Bloody camp (Koreai, 2010 július 28-án jelent meg.)

A 2008-as Death bell folytatása... Néhány nagyon okos gyereknek extra órákat tartanak, és az egyik ilyen órán valaki fura feladványokat ad a diákoknak. Ha nem, vagy rosszul oldják meg, valaki meghal...
Az első sem volt rossz, úgyhogy van némi elvárásom a második felé, remélem tartja magát...







Deserted house (Koreai, 2010 augusztus 19-én fog elvileg megjelenni.)

Egy házban az utóbbi 42 évben 6-an tűntek el, és 8-an haltak meg. Azóta az épületet lezárták, tilos a belépés. Azonban néhány ember, akik elhagyott házakat derítenek föl, bemerészkednek oda, majd persze eltűnnek... Csak egy videó marad utánuk.
Asszem ez olyan lesz, mint a [Rec], csak koreai, és zombik nélkül (bár a zombikban nem vagyok biztos, vagy szellem, vagy zombi fog riogatni... valszeg inkább szellem). Minden esetre bírom az olyan filmeket, amik el akarják hitetni a nézőkkel, hogy amit látnak tényleg megtörtént... már csak a hangulata miatt is érdemes lesz megnézni ;).



Video cassette of 31 degrees north latitude (Kínai, elvileg valamikor idén jelenik meg, hogy mikor, azt nem lehet tudni...)

Egy csapat elindul Kína egyik félreeső területére, ami arról hírhedt, hogy furcsa dolgok történnek ott. Egy lény után kutatnak, de rosszul sül el a dolog...
Kínai Blair witch project, mondanom sem kell, ez is áldokumentumfilm...most mintha ennek lenne az idénye o.O... érdekes, az biztos.





Captifs (aka Caged) (Francia, 2010 október 6-án fog elvileg megjelenni.)

Valahol Európában egy nővért és 2 munkatársát ismeretlen emberek elrabolnak, és fogva tartanak valamiért.
Ok, nincs túl sok infó a filmről, de még viszonylag sokára jelenik meg, úgyhogy addig még bármi kiderülhet róla...









Primal (Ausztrál, nemtom, mikor fog pontosan megjelenni, de még idén...)

Néhány barát elmegy régi kőrajzokat tanulmányozni. Azonban az egyikük megbetegszik, hegyes fogai nőnek és teljesen megvadul. Annyira, hogy megtámadja barátait, akiknek nincs más választásuk, mint megölni maguk közül azokat, akik ilyen szörnnyé változnak, mert ha nem, azok ölik meg őket...
Először nem is akartam írni róla, mert amikor megnéztem a trailert, fura ősemberek szerepeltek benne, akik olyan hangokat adtak ki, mint a rágcsálók, és össze-vissza ugráltak, és úgy ölték le az embereket egy erdőben... Arra gondoltam, hogy ez nagyon idétlen, és ki is húztam a lapon a listáról a címet... majd még egyszer megnéztem az oldalt, ahol olvastam róla, mert ott hű-de hangoztatták, hogy milyen jó lesz, meg minden, ez meg... hát nem volt jó. Majd megnéztem a dátumot, és kiderült, hogy hatalmasat tévedtem, ugyanis egy másik film trailerjét néztem meg, csak a cím volt ugyan az, és a machetét látva a poszteren el is hittem, hogy a jó trailert látom, hiszen az is erdőben játszódik... Majd ezek után megnéztem végre az ehhez a filmhez tartozó trailert, és azt kell mondjam, végzetes hibát követtem volna el, ha miután kihúztam a címet annyiban is hagytam volna a dolgot... Mert ez tényleg baromi jónak ígérkezik:D



Subconscious- The real tape horror (Görög, valamikor ősszel fog megjelenni...)

Mióta Fanis egy autóbalesetben elvesztette családját, minden éjjel egy furcsa összetákolt templomról álmodik. Hogy megfejtse álmát, különböző emberekkel beszél a neten, de később kiderül, hogy azok az emberek nem olyan kedvesek, mint amilyennek tűnnek, van egy sötét oldaluk is... Találkozik egy lánnyal, akit szintén a neten ismert meg, és együtt próbálják kideríteni az igazságot, de a lány nagyon furcsán viselkedik, gyakran magában beszél, és olyan, mintha valami megszállta volna...
Hmm... görög áldokumentumfilm... szerintem jó lesz ;)





La meute (aka The pack) (Francia, 2010 szeptember 29-én fog elvileg megjelenni.)

Egy nő felvesz egy stoppost a kocsijával, majd egy autósvendéglőnél megállnak. A stoppos elmegy a mosdóba, a nő pedig megvárja, de mikor sokáig nem kerül elő, utána megy, hogy megkeresse. A nőt elrabolja a vendéglő tulajdonosa, és egyben a stoppos anyja, mert őt szánja ebédül a "gyerekeinek", néhány szörnynek, akik bár már halottak, de éhesek.
Hogy mióta várom ezt a filmet... nem is tudom, de jó pár hónapja lehet... trailert nem találtam hozzá, de van néhány kép a neten, úgyhogy utána lehet nézni, ha valakit érdekel... jól néznek ki a szörnyek, és a történet is érdekes... szerintem miután megjelenik a film, már nem lesz akkora csend körülötte ;)

Na, hát ezek az újdonságok (nekem)... remélem, másoknak is meghoztam a kedvét hozzájuk, amint alkalmam lesz megnézni őket, írni fogok róluk :).

Volt olyan trailer, ami nem volt kisebb méretben, azt a youtube-on meg lehet nézni normálisan, és ott nem lesz levágva a képből...
Köszönet az AsianMediaWikinek és a Twitchfilmnek az infókért, csalás lenne, ha azt mondanám, mindent magamtól tudok, az információk többségét innen szereztem... jó kis oldalak ezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése