2010. augusztus 29., vasárnap

Death powder

Nem találtam sem posztert, sem trailert a filmhez...

AKA: Desu pawuda
Év: 1986
Ország: Japán
Műfaj: sci-fi, horror
Rendező: Shigeru Izumiya
Szereplők: Shigeru Izumiya, Koyoshiro Imawano, Rikako Murakami, Mari Natsuki

A történet:
Az úgy igazán nincsen, a lényeg az, hogy 3 kutató egy androiddal foglalkozik, de az egyik fickó megőrül és rátámad a többiekre, egy másik muksó meg átalakul...

Az egész túl kusza ahhoz, hogy simán el lehessen mesélni... a fő témája az örök élet és az, hogy hogyan lehet test nélkül élni...

Személyes vélemény:
Ez egy nagyon hosszú egy óra volt.... az egész film vontatott volt, mintha feltétlenül "hosszúra" kellett volna csinálni, és ezt lett a veszte. Ha fele ennyi ideig tartana, sokkal könnyebben végig lehetne nézni, és érdekesebbnek is hatna... nemtom, miért kellett így elnyújtaniuk, pedig jól is sikerülhetett volna. Néhány jelenet nagyon nem illik a képbe, néha pedig inkább egy hosszú zenei klipre hasonlít. Valamiért nagyon szürreálissá akarták tenni az egészet, és feleslegesen homályosítottak... nekem ez annyira nem jött be, pedig szeretem a szürreális filmeket.
Úgy tűnik, ez nem pont nekem való volt... Ez van. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne nézze meg senki, vannak jópáran, akiknek ez a kedvenc filmjük, és elképzelhető, hogy csak én nem tudom eléggé értékelni...

Ajánlás:
Ok, nem volt olyan borzalmas, mint ahogyan leírtam, de azért olyan hű-de-jó sem volt...
Azoknak tetszeni fog, akik valami nagyon furát akarnak látni, és nem bánják, hogy legalább negyed óráig úgy érzik magukat, mintha valaki éppen fúróval akarná összeturmixolni az agyukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése