2010. augusztus 4., szerda

Újabb elékpesztő információáradat

De ilyen csak ritkán lesz, mert általában én vagyok az utolsó, aki tudni szokott az új dolgokról, most is csak azért vagyok ilyen informatív, mert hű-de utána néztem.... (amúgy lehet, hogy nem fogok ezzel semmi újat mondani... -.-...)

Szóóóval... amik a közeli (és nem annyira közeli) jövőben várhatók lesznek:
  • Gothic & Lolita Psycho (2010)--> ez nemtom mikor pontosan, de ahogy alkalmam lesz rá, megnézem, és lesz ismertető (Ha valakinek mond ez valamit, a film a Tokyo Gore Police, Robogeisha, Machine girl, stb... készítőitől lesz, és ehhez van is trailer, úgyhogy az alapján az előbb említettekhez hasonló lesz... ;))
  • Paranoia Agent (2011)--> Takashi Shimizu a rendező (ez már sok mindent elárul azoknak, akik eddig olvasták a blogot...), és a népszerű pszichológiai thriller anime feldolgozása, amit még Satoshi Kon (Paprika) rendezett (ééés, biztos, hogy fogok írni az animéről is)... erről sem tudni még, hogy pontosan mikor fog megjelenni, de biztosan lesz róla is ismertető (hmmm... addigra ez már egy elég cool blog lesz szerintem :D)
  • Neck (2010)--> Ez pedig nagyon hamarosan lesz, valamikor augusztus vége felé fog megjelenni, Chiaki Kuriyama az egyik főszereplő, és egy romantikus-horror-vígjáték lesz... elég bizarr... o.O (ehhez is van trailer)
  • Az animék közül meg a Deadman Wonderland (2010 október) keltette fel az érdeklődésemet, hiszen egy nagyon jó kis horror manga alapján készül, én mindenképp nézni fogom (amiből egyenesen következik, hogy írni is fogok róla...)
Hát, végül is ennek a bejegyzésnek az a lényege, hogy mikről várható majd, hogy írjak...

Egyik trailert sem találtam normális méretben, ha valaki kíváncs rá, nézze meg a youtube-on, és ott mindent rendesen fog látni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése