2010. szeptember 3., péntek

Az aktuális újdonságok

Én vagyok a 666. látogatóm o.O... mindegy...
  • Lehetetlen nem észre venni, hogy elkezdődött a suli (még a boltokban is ezzel reklámoznak) ami azt is jelenti, hogy ritkábban fogok írni... lehet, hogy csak hétvégenként, de azért ha tudok, hét közben is írok.
  • Néhány dolgot kiírtam az oldal jobb oldalára (meh...), és jó feltűnő lett, de ha valakinek zavarja a szemét, szóljon, és enyhébbre csinálom...
  • Ééés, már korábban is terveztem, de lusta voltam megcsinálni, most viszont van időm rá, úgyhogy megcsinálom a korábban írt ismertetőkhöz is a pontozásokat, és külön címkét csinálok nekik, és így akár aszerint is lehet válogatni... ööö... szerintem holnapra készen is leszek vele... remélem.
  • Lassan haladok, de a cyberpunk filmes listám vége felé járok (valójában a felénél, de ez lényegtelen...) és a suli miatt amúgy sem tudok a tervemhez igazodni (ok, egyszer sem tudtam teljesen igazodni hozzá...), úgyhogy megint választok valami témát, amihez kedvem lesz és olyan filmekről fogok írni... A téma már megvan, de nem árulom el, hogy mi az... kíváncsi vok, hány ember fog beleőrülni a kíváncsiságba :D (na jó, nem, csak így érdekesebb lesz, mintha előre bejelenteném...)
Azt hiszem, ennyi... Ez a fantasztikus bejegyzés az információközlés non plus ultrája...

És nyugodtan lehet megjegyzést írni... de ezt már gyakran írtam, addig fogom nyaggatni a népet, amíg valaki meg nem töri a jeget...
Ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése