2010. szeptember 7., kedd

Valójában nem kötelező címet írni, csak én szórakozom vele...

Az utóbbi 4 napom olyan volt, hogy jobb lett volna csak úgy átugrani őket (sajnos a hétvégém is, mert a felső szomszéd szülinapját ünnepelte... szombaton kb. este héttől másnap 4-5-ig, a rettentő mulatóstól kezdve a türk popig + az utóbbi 10 év egynyári slágereivel mindent végighallgattak, majd újrajátszották, és úgy, hogy még nekem is hangos volt... Azon vigasztalódom, hogy emiatt biztosan maradandó halláskárosodást szenvedtek, de azért mégsem kellett volna ezt csinálni, sokan hétvégén is dolgoznak, én szerencsére nem, de kb. egész vasárnap zombi voltam a kialvatlanság miatt... Ráadásul voltak, akik megkérték őket, hogy halkabban ünnepeljenek, de nem volt eredménye... Engem nem zavart volna annyira, ha nem olyan zenéket hallgattak volna, amilyenekkel simán ki lehet nyírni engem o.O... És így persze minden tolódott, mert ha hétvégén nem sikerül kialudnom magam, máskor végképp nem... Álmos vagyok -.-...)
DE MOST! Van egy kis időm, és dönthettem, hogy mit akarok csinálni (aludni vagy filmet nézni), úgyhogy inkább filmet nézek, mert írni akarok, az alvást meg majd hétvégén...-.-...

A mostani tervemből még 3 film hátra van, de el akarom kezdeni a másik adagot is, úgyhogy most inkább azokról fogok írni, és a maradékot egy kicsit később csinálom meg..... ha valakinek nem tetszik ez, írja meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése