2010. november 23., kedd

Anilogue 2010... fontoskodás

Emlékeztetem azokat, akik (teljesen véletlenül és minden szándék nélkül) ide tévednek, hogy holnaptól Anilogue, ami egy jó dolog, és mint ahogyan a sejtésem beigazolódott, idén is remek filmeket fognak adni (vagyis még nem láttam őket (még!), de valszeg nagyon jók lesznek...). A fesztivál honlapján már minden információ megtalálható, és általában még szokott lenni jegy a filmekre a fesztivál alatt/vetítés előtt is, úgyhogy még nem késett el az sem, aki most hall erről először, és elmenne rá...
Én ezeket fogom megnézni: Túlélni az életet (Cseh, R.: Jan Svankmajer. Ezt a rendező miatt fogom megnézni, elképesztő filmeket csinál, már írtam egy filmjéről, de a többiről is lesz ismertető...), Nyári háború (Japán, R.:Mamoru Hosoda. Az Idő fölött járó lány c. anime készítőjétől van, azt asszem a tavalyi (vagy az előtti) fesztiválon láttam, nagyon tetszett, úgyhogy erre kíváncsi leszek...), Az illuzionista (Francia, R.:Sylvain Chomet. Belleville randevú készítőjétől... az egy nagy kedvencem, tehát nekem ez is kötelező...) és az Elemi (amiről nincs infóm, de a Metropiát akartam megnézni, csak az ütközött valami mással, a helyett jött ez, és ööö... nemtom, hogy ezt miért akarom megnézni... fura a története... valszeg valami gyerekfilm lesz... ez vanXD...)

Emiatt hétköznap nem lesz új ismertető, ha igény van rá, röviden írhatok ezekről, miután megnéztem őket, és akkor talán valaki kedvet kaphat valamelyikhez, és megnézheti... vagy nem.
A fesztivál honlapja itt található, ez pedig a korábbi bejegyzésem a fesztiválról.

Ja, és már csak másfél hétig lehet szavazni, ha valakinek van valamilyen kívánsága, hogy milyen filmekről akar olvasni, vagy hogy milyen kategóriában akar újabb filmeket megismerni (már, ha sikerül valami újdonságot írnom...), akkor most van rá lehetősége, hogy jelezze (amúgy mindig van rá lehetősége, csak most csináltam ilyen szavazós baromságot, mert ez konkrétabb, és így legalább kiderül hogy vajon mit akarnak az emberek...).

Minden jót, és jó szórakozást annak, aki elmegy a fesztiválra (meg annak is, aki nem)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése