2011. május 14., szombat

Anime: Yondemasu yo, Azazel san. - 1. rész

Na tessék, egy újabb anime, miután mondtam, hogy nem akarok annyi animéről írni... filmekről akarok írni! Csak ami jó, amellett nem könnyű szó nélkül elmenni... tehát ez is fölkerül, még úgy is, hogy a többivel is van lemaradásom... 12 perces egy rész... szerencsére, ugyanis ha hosszabb lenne, talán nem bírná az emberek agya, és mindenkié egymás után robbanna szét a hihetetlen mennyiségű abszurd, beteges baromságtól... legalábbis szerintem. Ezek után szörnyű bűn lenne eltitkolni ezt az animét erről a blogról! Kicsivel lejjebb (főleg a képeken látszik, hogy mire gondolok...) ti is megbizonyosodhattok róla, hogy itt a helye ennek a szutyoknak...

Éééés, sok-sok pofázás következik (nyugi, holnap még több jön :P):
Ma részt vettem a Mammut II-ben megszervezett buborékfújó flash mobban, volt ott egy rakás gyerek, bohócdoktorok, meg meglepődött vásárlók... és sikerült otthon felejtenem a fényképezőgépem... pedig jó lett volna.
Hazafelé menet betértem apámmal egy teljesen hétköznapi angol turkálóba, hogy az nézzen magának kabátot... én addig céltalanul bolyongtam az épületben, amíg el nem jutottam egy asztalig, ahova ki volt rakva egy csomó cucc, amit valszeg a ruhákkal együtt hoztak... Ééés hoppá, így került hozzám ma 2 horror DVD, ami 2-2 filmet tartalmaz (Carnival of souls, Don't look in the basement, The dead one, Silent night bloody night), a DVD-ket kissé le kellet tisztítani de igazán csak a tok néz ki nyúzottan, amúgy a négy filmért összesen 600 forintot hagytam ott, és még beszereztem a There is no darkness c. katonai/sci-fi könyvet (persze angolul, de még nem sok mindent tudok róla, majd nyilatkozom, ha elolvastam, 400 ft volt) Joe Haldeman/Jack C. Haldeman II -től...
Ezekről majd bővebben írni fogok valamikor... A turkáló helyét pontosan nem tudom, de a Moszkva térnél van, a Mc Donald's és a Burger King között, könnyű felismerni... néha érdemes lehet benézni, hátha valami érdekes dolog kerül oda, mostanában nem ajánlom, hogy bárki megnézze mivel elvittem a 3 megvételre legérdemesebb dolgot az üzletből (mellesleg a könyvek angolul vannak, és a filmeknél sincs magyar felirat, miután mind Angliából érkezik)... Ja, és ha valaki szörnyen kíváncsi lenne rá, az apán nem talált kedvére való öltözéket.

Yondemasu yo, Azazel-san.
1. rész



Sakuma, részmunkaidős csaj, aki egy Akubate nevű detektívnél alkalmazott...
Akubate igazából egy démon detektív, aki démonokat idéz meg a munkájához... és nincs szemöldöke!



Megidézi Azazelt, aki leginkább egy kövér, kos alsótestű oroszlánra hasonlít, és a masszív perverzióból nyeri energiáját (specialitása a szexuális zaklatás...)



Ezúttal egy asszony keresi fel őket, hogy véget vessenek férje afférjának, de Azazel enyhén szólva alkalmatlan az ilyen komolyabb feladatokhoz...



----------------------------------------
Nemtom, ki hogy van vele, de én animék terén a spontán baromságokra mindig vevő vagyok... Egyszerűen irtó jól tudnak sikerült, és ez alól a Yaas sem kivétel (rövidítettem... hülyén néz ki.). A grafika nagyon szép, aprólékos, remélem, hogy ilyen marad, és akkor szinte tökéletes anime az epizodikus vígjáték/természetfeletti/abszurd hülyeség kategóriában... az 1. rész alapján... de még bárhogy alakulhatnak a dolgok.
Most azt hiszem a 6. résznél tartanak, úgyhogy feltehetőleg lesz, amikor több részről fogok írni egyszerre, hogy beérjem az adást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése