2011. május 19., csütörtök

A szerdáról (ssszínházzz)

A szerdai napom elég érdekesen alakult (suli+szakkör+japánóra+színház), és most annak is a színház része a lényeg.
Az előadás címe Három nővér, Csehov ugyanezen című munkája alapján készült, ami baromi unalmas... az előadás kb. 3 és fél órás volt (19:00-22:30), és ha a hagyományos rendezésben látom, biztos nagyon jót aludtam volna rajta, főleg, hogy eleve fáradtam mentem. De nem az volt, ez egy teljesen modern verzió, nagyon érdekes látvánnyal, hangulattal. Irtó jó volt nézni, szerintem kizárt, hogy bárki is unalmasnak találta volna a nézők közül...
A rendező Andrei Şerban, és ha erre a másmilyen színű szövegre kattintotok, elolvashatjátok a Nemzeti Színház (mer' ott volt) honlapján az infókat az előadásról, kik játszottak benne, meg minden egyebet...

Nem tudom, mikor adják legközelebb (nem találtam meg a honlapon), de szerintem érdemes megnézni, mert egy nagyon különleges darab ez... Ja, és vicces!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése