2011. május 15., vasárnap

Hujhé hurrá, a Predatorcake már kb.31561200 másodperce műxik!!!

Szóóóval a blog szülinapos... egy teljes éve kezdődött.

Most egy jó hosszú, hihetetlen megható és érdekfeszítő pofázás következik arról, hogy eddig mi történt a bloggal, velem, meg a többi hülyeségről (igazából nagyon unalmas az egész, csak leírtam, mert miért ne)... akit ez nem érdekel, ugorjon az uccsó pár sorra, mert ott van a lényeg.

Az egész sok-sok éve kezdődött, mer' ugyebár aki szereti a horrorfilmeket, az általában már gyerekkora óra próbálja megkapni a maga adagját belőle, de azért ennyire nem akarok visszamenni... tehát mondjuk 4 éve (azért mondjuk, mert nálam az évek mindig összefolynak...) odáig jutottam, hogy majdnem minden nap megnéztem egy horrorfilmet... valamiért szinte mindegyik érdekelt, és azon voltam, hogy minél tájékozottabb legyek a témával kapcsolatban... a környezetemet ez nem nagyon izgatta, vagy cseszegettek miatta, vagy nem foglalkoztak vele. Én emiatt feleslegesnek éreztem sokszor, hogy ennyi időt töltök horrornézéssel, listákat írtam, összefüggéseket kerestem a filmek között, de ha már ennyi hülyeséget csinálok, akkor mi értelme annak, hogy ezek az infók a baromi rendetlen és sötét szobám mélyén elzárva porosodjanak? Arra gondoltam, hogy kéne csinálni egy oldalt... akkor még azt hittem, hogy csak azok tehetik ezt meg, akik képesek rendesen írni, és meg tudják fizetni... Majd kiderült, hogy blogot bárki írhat(még én is), és tökre ingyé' van! (szal ha nem tetszik a Predatorcake, tessék jobbat írni...)
Eltelt kb. 3 év (ami alatt volt legalább egy költözés, egy évismétlés matek miatt (ekkor süllyedtem földszint alá a környezetem szemében), meg egyebek), és már nagyon elegem volt, tehát annak érdekében, hogy valami hasznosat csináljak, elkezdtem írni ezt a blogot... azóta már sok minden változott. A fő célom ezzel a boggal az, hogy legyen a neten valami magyarul azokról a dolgokról, amikkel általában nem foglalkoznak túl sokat az emberek, vagy nem ismerik eléggé, és pont ezért nem is írnak róla nagyon... Igyekszem megkönnyíteni azok dolgát, akik valamiféle infót keresnek mondjuk egy horrorfilmmel kapcsolatban, de vagy nem találnának semmit róla, mert szinte senki sem látta, vagy nem magyarul van az írás... Meg persze az is benne van, hogy ha már filmekről írok, inkább olyanokról, amikről eddig nem írtak igazán, hiszen tudom, hogy nem valami high-tech a stílusom, és ha valaki elolvasná egy bejegyzésemet, akkor inkább a tartalma érdekelné, egy olyan filmről, amiről máshol nem talált semmit (ez hasonlít az előzőhöz, de mégsem ugyan azt írtam...). A harmadik ok meg az egóm növelése, de ezt most hagyjuk...

Az egy év során a blog kinézetre és tartalmilag is sokat változott, és ha úgy látom alakítok még rajta... Nagyjából kezdek rájönni, hogyan lehet jó ismertetőket írni, bár még messze vagyok attól, hogy témától függetlenül bárki számára jó legyen olvasni a blogot... majd egyszer odáig is eljutok.
Nem tudom, hogy mennyire vannak rendszeres olvasóim, mert eddig van 2 követőm, és egy ember, aki többször is írt már megjegyzést, nekik hálás vagyok, de igazán fogalmam sincs, hogy mit gondolnak az emberek a Predatorcake-ről... szal ha valakinek valamelyik bejegyzést olvasva valami eszébe jut, amit megosztana, nyugodtan tegye meg, mert a visszajelzés baromi fontos... Erről korábban nagyon sokat írtam, túl sokat, de jobb, ha nem emlegetem annyit, mert az olvasóknak elegük lesz belőle... annyit tudok, hogy jönnek, és olvassák amit írok, egy nap akár húszan is, ami elég jó ahhoz képest, hogy az első hónapokban én voltam az egyetlen olvasóm szinte...

Már fél tizenkettő van (a bejegyzés ideje azt mutatja mindig, amikor elkezdem írni..), úgyhogy abbahagyom... Tehát egy éve megy a blog, és többé-kevésbé rendesen... (inkább kevésbé, de egy ilyen link embertől mit én, már ez is nagy dolog...)

Az ajándék holnapra marad, amúgy csak annyi, hogy pár hétig minden nap jön egy Noboru Iguchi/Yoshihiro Nishimura/Naoyuki Tomomatsu film (meg a többi ilyesmi kategóriás), ha valaki nem tudja, hogy kik ők, segít a Google, holnap mindent elmagyarázok, addig el lehet dönteni, hogy érdekel-e valakit a dolog :D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése