2012. február 25., szombat

egy kisebb változtatás

Új gép (laptop), új képernyőméret... Az előző képernyő jóval kisebb volt, így fel sem tűnt, hogy ha nagyobbal nézi valaki a blogot akkor a háttéren lévő muksó becsúszik a fő szövegrész alá, és éppen hogy kilóg alóla... szóval kreténül néz ki. De ez már a múlté, mert végre leszedtem a másik gépről a háttérképhez a firkámat, és kiokoskodtam hogy hogyan tudná mindenki normálisan látni a dolgokat a gépén.... egy kicsit pszichedelikus lett, de ez van.... MUKSÓK MINDENÜTT GWÁHÁHÁHÁHÁÁÁÁÁ!!!!!!!

Ja, mellesleg sikerült leküzdenem a lustaságomat, és a másik gépről a filmeket is átpakoltam erre... megint tok rendesen filmet nézni, anélkül hogy meghalna a gép hell yeah!!!

SZÓVAL A BEJEGYZÉS LÉNYEGE: aki gondolja, hogy írna, írja meg, hogy ez a háttér rendben van-e, vagy legyen inkább az előző mert az nem volt ilyen túlzsúfolt, vagy inkább csináljak valami egészen mást?.... nem, inkább csinálok ilyen szavazóscuccost ennek a kérdésnek, de azért ide is lehet írni, esetleg ha van, javaslatot megosztani....
Előre is köszönet!

Btw. kb. 5 órája küldtem útjára a felvételi jelentkezőlapot... hát ilyen öreg vagyok én már...

És már scanner is van (rám szakadt az ég elektronikai üzlete...) szóval mostantól az idetévedőket még a firkáimmal is fáraszthatom :D

Pl. ezzel (én vagyok rajta egy pénteki angolórán... és olyan agyhalott voltam, hogy elszúrtam a jobbszélső padot...):
Egy kicsit ferdére sikerült a scannelés. Ha nagyobb verzióban meg akarod nézni, kattints rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése