2012. március 1., csütörtök

Könyv #1

Már jó régen volt, amikor elhatároztam hogy csinálok olvasónaplószerűséget az éppen olvasott könyvhöz a blogon (vagyis leírom, hogy a könyvben éppen mi történik...hátha így valaki kedvet kap valamelyik elolvasásához), most viszont sikerült eljutnom odáig, hogy elkezdjem, szóval íme a lista, hogy éppen miket olvasok, és miről lesz várható olvasónaplós bejegyzés... (igen, több könyv mert hajlamos vagyok egyszerre vagy ötöt elkezdeni, és aztán azt olvasni többet, ami érdekesebb... idővel mindegyiket befejezem, de ha egy könyv már nem érdekel annyira akár több hónapra is le tudom rakni, aztán amikor megint kedvem lesz hozzá befejezem... nem ígérem, hogy most nem fogok ilyet csinálni, hiszen ha valakit nem érdekel éppen a könyv amit olvas, abban semmi szórakozás nincs, és én szórakozásból olvasom ezeket a könyveket...)

Tehát a lista:
  • Jeff Lindsay - Dexter dicsfénxben (ebben már a 160. oldalnál tartok, ezért nem fogok olyan részletesen írni róla, inkább egy összefoglaló dolog lesz, amikor befejeztem... furcsa lenne a felétől elkezdeni írni róla)
  • James Joyce - Ulysses
  • Janusz Piekalkiewicz - A kémkedés világtörténete (I.kötet)
Igyekszem elkezdeni még ezen a héten az olvasónaplókat.

ÉÉÉS, JÖNNEK A TENGERIMALACOK!!!! (vagy kísérleti nyulak?... egyre megy. Már írtak erről korábban mások is, de én is írni akartam róla, úgyhogy ez van... persze igyekszem elkerülni azokat a filmeket, amikről már van magyar nyelvű írás, néhány kivétel még így is van)

Chad VanGaalen egy zseni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése