2012. április 13., péntek

Nézzetek Szilvás Csirkét (Poulet aux Prunes)!!! (és részben átírva, mert valamit elnéztem)

Ez az a film, ami csodával határos módon eljutott a magyar mozikba, és már elég régóta kíváncsi voltam rá... csak a Kinoban lesz, és nem úgy tűnik, hogy tévedtem, szóval mindenkitől elnézést, csak a mozi oldalán volt úgy, hogy a műsort szerdáig mutatták, de még sokáig adják(remélhetőleg)...
Itt a Link a Kino mozi filmhez tartozó oldalára, ott elolvashatjátok hogy miről szól, én csak annyit írok, hogy a rendező és kitaláló Marjane Satrapi & Vincent Paronnaud, akiktől még anno az Anilogue-on lehetett látni a Persepolist (vagyis nem tudom hogy már akkor Anilogue-nak hívták-e, nem emlékszem, mikor változtatták meg a nevét, de ezen az animációs fesztiválon vetítették, aztán ki adták a DVD-t és képregényét is), ami tetszett, szóóóval most ez itt van, meg lehet nézni, és hujhé hurrá! (Remélem jó lesz, majd vasárnap megtudom :D.---> ezt írtam, amikor még azt hittem valami normálisan fog működni...) nem láttam, mert nem sikerült megszervezni... jövő héten fogom megnézni, de ha vki megint közém és a film közé áll, borsófőzeléket fogok rá hányni és pókjárásban fogom lekergetni az illetőt a lépcsőn!!! GWÁÁÁÁ!!!
Ha megnéztem igyekszem minél hamarabb nyilatkozni róla, hogy még időben értesüljetek róla.

Trailer:



Ezen kívül szeretnék valamilyen filmet megnézni a Titanic Filmfesztiválon, vannak konkrét ötleteim, csak arra többen jönnének, és nem tudom, hogy még mire lehetne jegyet kapni... későn merült föl ez az egész... ha valami összejön, írok róla... ha nem, akkor nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése