2012. március 15., csütörtök

Új Xiu Xiu lemez: Always

Ma történt egy-két rejtélyes véletlen, de azért BOLDOG MÁRCIUS 15-ÉT!
És BOLDOG 200. BEJEGYZÉST!

Későn tudtam meg, hogy mi lesz és esélyem sem volt elmenekülni itthonról...
A nővérem és barátosnéja elfoglalták a lakás 3/4-ét, hogy pár órán át tartó "Ki tud hangosabban Lady Gagát énekelni, miközben az eredeti szám is ordít?" versenybe kezdjenek, és mostanra lett csend, erősen valószínű, hogy egy bazinagy adag parfümfelhővel féreglyukat nyitottak a fürdőszobatükrön keresztül és egy pillanat múlva már a szokásos szórakozóhelyükön gyártják a partifotókat...

Tehát volt elég időm, hogy a masszívan szigetelt fülhallgatóm segítségével körbenézzek néhány kedvenc együttes háza táján.

Azt tudtam már elég régóta, hogy lesz/van új lemezük, mert gyakran voltam az együttes honlapján,-amit ha erre a piros (mert a link színe itt mindig piros) szövegre kattinthatsz magad is megnézhetsz-, csak egyszerűen lusta voltam hozzá hogy meghallgassam/egy kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz olyan jó, mint a többi... és óóóóóóóó basszus... (mindegy, már korábban úgyis megemlítettem, hogy hülye vagyok)

Amúgy február 28-án jelent meg elvileg, örökké való hallgatásra teremtetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése