2010. október 22., péntek

... 0.2

Ok, már elég régóta nem volt értelmes bejegyzés tőlem, de kb. vasárnapra készül valami extra-szuper-high-tech dolog (legalábbis szerintem az), szóval már csak addig kell kibírni...
Kedden betévedtem egy abc-be (vagy cba, vagy bac, vagy mittoménmi... a lényeg az, hogy egy egyszerű közért...) és nagy meglepetésemre, volt DVD részlege (ok, egy kb. 40x40 cm-es doboz megtömve DVDkkel), és még nagyobb meglepetésemre a különböző "Utazz Korfura!" meg "Nézd, ahogy mások nyaralnak!" utazósfilmeken kívül elég jó filmek is voltak, szerintem nem is tudják az ottani dolgozók, hogy mekkora érték van abban a kis dobozban... A lényeg annyi, hogy amikor az ember ilyen helyen jár, érdemes körbenézni, mert teljesen véletlenül nagyon jó filmekre bukkanhat, baromi olcsón... Én például kaja helyett egy Suspiria-t ("Sóhajok"... nem is tudtam, hogy itt is kiadták...) vettem, 500 Ft-ért...
Éééés, most megyek a suliba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése