2010. október 24., vasárnap

...0.3

Tegnap elkezdtem írni az ismertető(ke)t, és valamiért kitalálta a gépem, hogy ezt azonnal közzé is akarja tenni, úgyhogy fent volt kb. egy órán át valami félkész szöveg, amit ki kellett törölnöm, hogy eltűnjön (biztosan van más módja is annak, hogy le lehessen venni egy bejegyzést, de arra én még nem jöttem rá...), tehát, akkor most ismét nekiállok az írásnak, nemtom mikor fogok végezni, nem lesz akkora a csúszás, ha nagyon elmebeteg hangulatomban leszek, akkor ma éjjel kész leszek vele, de inkább holnap estére lehet számítani. Ezt csak azért írom meg, mert szerintem jó dolog, ha egy blog kiszámítható... vagy olyasmi...
Fantasztikus, hogy az utóbbi pár héten mennyi abszurd baromság volt képes akadályozni...

Addig is lehet tisztelegni a Number girl zsenialitása előtt... (a klip a Gaichu/Harmful insect c. filmből van (ehhez készült a szám), ami rohadt jó lehet, de sajnos még (még!) nem láttam, pedig értékes órákat áldoztam az életemből felkutatására, eddig sikertelenül... de még nem adtam fel!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése