2011. január 15., szombat

Anime: Level E - 1. rész

Elaludtam, szóval bocsi... (már megint link vok...)

Az idei animetermés elég gyér, csak egy-két nézésre érdemes darabot találtam, de azok mindenképpen nagy elvárással néznek szembe, az egyik a Level E volt, mert állítólag irtó jó, és hogy a Yu yu hakusho meg a HunterxHunter készítőjétől van, én csak a YYh-t néztem, nem vagyok a 100+ részes shounen animék híve, mert egy idő múlva nagyon vontatott lesz az egész, és ha a nézőt nem fogják meg a karakterek, akkor értelme sincs az egészet végignézni...
Tehát én nem a második ok miatt nézem, egy kicsit benne van az is, hogy mindenki azt hajtogatta, hogy ez az idei animék egyik nagyja, de ami miatt végképp eldöntöttem, hogy nézni fogom, az a trailer volt, az alapján egy nagyon fura, ordenáré baromságra lehet számítani, és hangulatban passzol a Seikimatsu occult gakuenhez...
Tapasztalatból tudom, hogy az első pár rész alatt még nem szabad leírni egy animét, mert nagyot tud fejlődni néhány rész után is... Emiatt még ha úgy is gondolom, hogy az éppen kiválasztott anime bűn rossz, folytatni fogom a nézését, és csak akkor fogom felfüggeszteni az írását, ha már végképp reménytelennek tartom... ezt csak úgy megjegyeztem, nem erre az animére tartozik, mert ez egész jól kezdett, van viszont olyan a listámon, amit még nem kezdtem nézni, de már sejtem, hogy nem lesz a kedvencem... majd meglátom.

Level E
12 részes, 2011 jan. 11-től még mindig adják, Gyártók: Studio Pierrot, David Production
Műfaj: sci-fi, vígjáték, shounen

1. rész: Alien on the Planet

Az intróban egy fontoskodó fickó számol be arról, hogy milyen sok ufó jön a földre, hogy beépüljenek az emberek közé, különböző szándékokkal, és hogy erről csak az emberek nem tudnak...


Yukitaka (főszereplő-> ember) Tokióból egy másik városba költözik, hogy az ottani suli jó hírű baseball csapatában játsszon.
Minden rendben alakul, az új lakás is pöpec, csakhogy felbukkan egy fickó (még nem tudni a nevét, főszereplő-> űrlény), aki csak úgy betört, hogy szintén ott lakjon. A kérdésre, hogy kicsoda ő, elmeséli, hogy egy idegen, akinek a hajója összetört landoláskor, de ezt nem tudta bebizonyítani, úgyhogy Yukitaka mindent megtesz, hogy kipaterolja a fickót.

A Tv érdekes dolgokat közvetít egy becsapódott meteorról, ami úgy néz ki, mint egy űrhajó...
A helyi laborban megállapítják, hogy egy ufóval van dolguk...

Ezalatt történik néhány fura, természetfeletti dolog is, aminek hatására Yukitaka belátja, hogy a fickó tényleg idegen, és megengedi, hogy még egy darabig nála szálljon meg.

Megjelenik egy másik szereplő is, Yukitaka szembe szomszédja, aki később valszeg a megszerzendő csaj lesz, amúgy tipikusan rendes/aranyos, ééés, az első konfliktuskiváltó dolog: a csaj apja a laborvezető professzor tam-tam-taaaam!!!!
Yukitakáék szereznek egy macskát, aminek később valószínűleg valami meglepően fontos szerepe lesz, és a rész végén láthatjuk az idegen fickó eredeti alakját egy hologramban, ami miután leizzadta a csaj Barbiebaba férfihanggal verzióját, egy nyálkás fülbemászószerű lény maradt, ami idegesítően rikácsol...

Opening


Általában az első részek az alaphelyzet felvázolására vannak, úgyhogy ezek mindig egy kicsit unalmasabbra sikerednek, de nem rossz, kíváncsi vagyok a folytatásra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése