2011. január 12., szerda

Heaven's gonna burn your eyes...

Hát igen, megint egy semmilyen bejegyzés...

Végre vége ennek a gusztustalan, elmebeteg és hányingerkeltő epilepsziás rohamnak, ami rátelepedett az utóbbi pár hétre a sulimra (magyarul: megállás nélküli dogák/felelések, meg hasonlók, vagy mert félévre nincs elég jegye valakinek, vagy mert javítania kell, vagy mert pont akkorra esedékes a doga... erre még rátett az is, hogy őszi szünet előtt 3 napig otthon voltam valami torokgyulladásos gebasszal, és amiatt a 3 napos hiányzás miatt vagy 2 hétig írtam a pótdogahegyeket....), ok, végül is túl lehetett élni, de azt mégsem kéne csinálnia néhány tanárnak, hogy "hoppá, jövő héten le kell zárnom titeket, és ahhoz 3 jegy kell, de nektek csak 1 van... rendben, akkor következő órán doga ebből és ebből..." ááááá...... jó, nem olyan siralmas a helyzet innen nézve, hogy már túl vagyok rajta, de az egy kicsit zavaró volt, hogy szinte minden nap volt legalább egy nagyon fontos dolgozat, és miután az ember egyre jobban fárad, egyre szarabbak lesznek az eredmények, szóval lesz mit javítanom év végére...... nah, ennyi panaszkodás elég is volt.

Szal azé' nem volt eddig ismertető, mert annyi időm sem volt, hogy bekapcsoljam a gépet, nemhogy még írjak is... deeeeee, már vége!!! (remélhetőleg még egy jó darabig így is fog maradni ez...)

Ja, és a cím... szóval éppen tanulok/dolgozatot írok/mittoménmitcsinálok, és hirtelen "hevönszgonnaböööööörn jóóóór ájjjjz"... elfedhetetlenül és kitörölhetetlenül rátelepedett a gondolataimra ez a refrén, és napokon át folyamatosan ez járt a fejemben. Mondjuk elég jó aláfestő zenének, de azért egy kicsit baljós...


...................................................
Ma megnéztem a Scott Pilgrim a világ ellen-t a moziban tulképp csak azért, hogy tudjak miről írni a suliújságba (vagyis tudnék miről írni, de inkább olyanról írok, amit meg is néznének a kölykök), azt hittem, hogy rossz lesz, de kellemeset csalódtam a filmben... vagyis nem váltja meg a világot, de szórakozásnak kiváló, és van olyan újszerű, hogy az ember ne unja magát a moziban (már ha az akciójelenetek nem hatják meg az illetőt...)
Többet kéne moziba járnom... ez előtt a Predatorst néztem meg (ami nem volt rossz, de lehetett volna több gerinckitépés is, meg mondjuk szívesen meghallgattam volna egy predatorröhögést (vagy az csak az AvP játékban van? nem láttam az original Arnold Schwarzeneggeres verziót.), meg lehetett volna ijesztőbb (vagyis inkább ijesztő)... mindegy.), de az már több hónapja volt... ha jól emlékszem. (Meg volt Anilogue is, de az más...)
.....................................................

Amúgy már régen nem menőztem a firkáimmal (ok, ez nem menőzés, csak ezeket csináltam, és megmutatom, mert miért ne...)

Először is, van egy Voltaire gipsz mellszobor a rajzteremben, hogy lehessen fejet rajzolni, én meg a szobor alapján csináltam ezeket, a végeredménynek nincs túl sok köze az eredeti modellhez, és az, hogy ezek a fejek ilyen rondák lettek, nem azt jelenti, hogy bármi problémám lenne Voltaire-rel magával...










































ez amúgy sokkal sötétebb, vaku nélkül alig kivehető az arc...


































bogár, a hátán az arccal, sok ilyen hajtogatást csinálok mostanában...















szemgolyók, ennek már nincs köze Voltaire-hez.















egy könyv borítója, amit bekötöttem.















ez meg csak valami fura észrevétel...az egyik 5Ft-os 2000-es, a másik 2008, bár annak nincs jelentősége, a lényeg annyi, hogy egyik sem túl régi, de nem is vadiúj... de mégis mi történhetett azzal a szerencsétlennel?

Ui.:Ha valakinek feltűnt a képek minőségi javulása, és most úgy gondolja, hogy képtelen lesz úgy álomra hajtani a fejét, hogy nem tudja, miért van ez, akkor elárulom, hogy új fotómasinát kaptam karácsonyra, és valszeg sok-sok kép várható a jövőben, mert rászoktam a random fotózgatásra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése