2011. január 16., vasárnap

Újabb változtatások

Most egy kicsit másképp néz ki a blog, csak sablon és színváltoztatások voltak, az előző is jól nézett ki, talán egyszer visszaállítom (de nem valószínű), igazából a színváltoztatás nem volt a terveim között, csak ha már lehet ilyet, megnézem, hogy így milyen...
Ezt a változtatást már nagyon régóta terveztem, mert szerintem elég zavaró volt, hogy a betűk a képernyő közepén egy sávban összetömörültek, a szélén meg tök üres volt az egész, így tulképp csak az oldal felét tette ki a szöveg, a másik felét meg a nagy feketeség, a másik zavaró dolog pedig az volt, hogy minden alkalommal, amikor egy videót akartam felrakni a youtube-ról, ha a videó széle nem volt keskenyebb, a blogon le volt vágva a kép oldala, gyakran nézhetetlenné téve így a videót... szal ez megoldva.
Ha valakit zavar az új verzió, szóljon, és vagy hasonlóvá teszem a régihez, vagy visszaállítom azt... bár visszaállítani nem nagyon akarom, szóval azt ne kérjétek, hozzá hasonlóvá viszont simán tudom alakítani, mert nekem személy szerint nagyon tetszett (igenis büszke voltam rá, mert úgy is jól nézett ki, hogy lett volna bármi extra kép a háttérben... sztem... meg úgy nézett ki, mint egy újság...)
Amúgy még sok apróbb változtatás várható, nincs semmi nagy tervem, csak kikísérletezem, hogy ezen a sablonon mi néz ki jól, ha valami túl rikító, zavaró, valaki úgy érzi, hogy amikor ránéz a képernyőre ki fog égni a szeme, szóljon, mert nem az a célom, hogy a kretén színkombinációk miatt minden olvasóm fejfájást kapjon/megvakuljon.
Ennyi, további minden jót!

Ja, és azt hiszem, fogok egy évszámos címkelistát is csinálni, és így akkor évek szerint is rá lehet keresni a filmekre... vagyis a címkék tízévenként lesznek, mert nem fogok 100 címkét csinálni... így is már baromi sok van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése