2011. február 20., vasárnap

Egy masszív örömhír, meg egy tipp kísértetkukkoláshoz

Tudom, hogy ezzel már egy kicsit elkéstem, de talán valakinek ez még új dolog...
Tegnapelőtt megjelent a Radiohead új CD-je, aminek hű-de nagyon lehet örülni! Nekem először nem jött be, de kezd tetszeni, az egyetlen problémám az, hogy sok szám nagyon hasonló lett,és nincsenek olyan igazán ütős számok benne, mint a korábbiakban... De ki tudja, lehet, hogy később másképp fogom gondolni, először az In rainbows sem tetszett, hónapokkal később meg már folyamatosan azt hallgattam... ehhez idő kell. Annyi biztos, hogy nagyon más a többi lemezükhöz képest. Jelenleg sztem ez a legjobb szám a CD-ről.

A másik dolog meg... ha már ezzel szórakozom mostanában, nem árt, ha megosztom: néhányan kitalálták, hogy milyen jó lenne, ha bekameráznák a kísértettnek vélt épületeket, mert végül is az embernek nincs is jobb dolga, mint órák hosszat egy üres szobát bámulni a képernyőn, hátha valami megmozdul... Ezeket a felvételeket fölrakták a netre, mert végül is ki nem akarná ennek nézésével tölteni az egész napját? Minden esetre belenéztem néhányba, vannak tök átlagos helyszínek, de van egy-kettő ami még szellem nélkül sem barátságos (pl az elhagyatott kórház... ahhoz még hang is van, bár sztem feleslegesen...)
Amúgy nem mondom, hogy annyira hinnék a kísértetekben, de azt sem mondanám, hogy nincsenek... Akkor fogok hinni bennük, ha majd egyértelműen találkozom eggyel... addig meg lehet ilyenekkel szórakozni... Meg olvasgatni a fórumokon, hogy az emberek miket "tapasztaltak"...azok viccesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése