2011. április 4., hétfő

Anime: Nichijou - 0.rész

Ööö... szal megint egy animés írás... ez van. (Mentségemre szóljon, hogy ez elvileg érdekel néhányotokat...)
Ez a Nichijou 0. része (bakker, ez a bejegyzés címe... de sebaj, ismétlem magam... ha esetleg valakinek extrém módon rövidtávú memóriája lenne...), másképp azt hiszem OVA-ként is fel lehet fogni ezt a részt, amolyan érdeklődésfelkeltésképp, a sorozat iránt... A többiről 1-2 deciméterrel lejjebb olvashattok.

Nem hiszem, hogy túl sokan nézik a bejegyzés felküldésének idejét, de ha valaki nézi, és azt gondolja magában, hogy "Hö! Mit művel ez ilyenkor?! Holnap hétfő... netán lógni fog a suliból???" vagy bármilyen hasonló kategóriájú gondolat ötlik fel benne, annak jelzem, hogy nem, nem lógok, csak kíváncsi vok, milyen 24 órán át fent lenni (Vagyis egyszer már történt ilyen de akkor házi dolgozatot írtam a kannibalizmusról (a téma szabadon választott volt...höhö), és nem terveztem be a nemalvást, csak mire végeztem vele megszólalt az ébresztő...) Amúgy az első órám 07:25-kor kezdődik, szal igazából nincs is olyan sok időm addig...
Éééés, egy nagy bölcsesség tőlem: Pénteken matek-korrepen voltam, és a korrepetáló csaj megkért, mondjak magamról vmit, hogy ezáltal megtudja, milyen ember valék... Én meg gondoltam, hogy akkor most valami olyat kell mondanom, amitől nem fogja azt gondolni, hogy hülye/fura/közveszélyes őrült vagyok (mert általában valahogy így kerülök ki egy ehhez hasonló helyzetekből)... Tehát azt mondtam, hogy "Hát én egy ilyen átlagos/normális ember vagyok..." ... De az csak később jutott eszembe, hogy egy normális ember nem ezt válaszolta volna.... Mindenki levonhatja a tanulságot ebből.
Ééééééééés, holnap (vagyis ma) lesz még egy animés bejegyzés, méghozzá a hű-de-jó Level E utolsó részéről, mer' maholnap nincs japánórám...

Nichijou
0. rész




Erről nincs nagyon mit írni, gyakorlatilag semmi akció nem volt benne, alig történik valami egész idő alatt, a lényeg az alap szituáción van (ami általában egy hétköznapi, normál esetben cseppet sem feltűnő esemény), és erre reagálnak a főszereplők (rendszerint nem éppen normálisan...).
Sokan még korábban úgy emlegették ezt az animét, mint a Lucky Star újabb verzióját, ami végül is érhető, kétség kívül van hasonlóság a kettő kötött, de a legnagyobb különbség az az, hogy a Nichijouban a legunalmasabb dolgokat is érdekessé tudják tenni... ezt a Lucky Starban nem sikerült (legalábbis szerintem)... (asszem az első része majdnem végig arról szólt, hogy ki hogyan eszi meg a különböző ételeket... Viszlát, 25 perc az életemből!)



Több kisebb fejezetre osztható ez a rész: egy kiscsaj próbálja felvidítani barátosnéját, és meggyőzni arról, hogy annak ellenére, hogy a dolgozaton 1 pontot ért el (a kb. 100-ból asszem) ő egy zseni/ egy gyerek megfázott, de nem akarja bevenni a gyógyszerét, és a nevelője (igazából nemtom kije, de ő a robot) meg a beszélő macskájuk csellel ráveszik, hogy mégis bevegye azt/ hazafele a kiscsaj és barátosnéja, meg egy másik lány egy teljesen üres vonaton utaznak, és ha már üres, azt csinálhatják, amit akarnak... (Addig nem jutottam el, hogy megjegyezzem a neveket, ezért elnézést kérek...)



------------------------------------
Az egyik dolog, amit nagyon bírok ebben az animében, az a hangulata... ezt már korábban írtam egy másik bejegyzésben, hogy egyszerre nyugodt, és fura... Tök jól lehet pihenni rajta. És valamiért tényleg érdekes, pedig még csak kövér-bajszos-tapadós dresszes-12 év körüli-kényszerből szuperhőssé vált kölykök sincsenek benne... DE az elején a háttérben elsétált egy punk- meg egy afrofrizurás diák is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése