2011. április 5., kedd

Egy kis reggeli tájékoztatás

A Level E uccsó része csak ma jutott el hozzám, vagy eredetileg is csúsztak vele, vagy a fordítók voltak lassabbak (szal most nem én vagyok a link). Az is kiderült, hogy vasárnap óta a Nichijou-t is elkezdték adni, tegnap odáig jutottam, hogy megnéztem az 1. rész felét... Szerintem a 0. rész csak valami beetetés volt, hogy a nézők azt higgyék, valami normális dolgot fognak látni... De nem, sokkal abszurdabb, furább és viccesebb annál, mint amit a 0. részben lehetett látni... remélem, ilyen marad... Kb. 10 óra múlva fogok rendesen írni róluk.
A lényeg annyi, hogy mostantól kb. vasárnaponként a Nichijouról fogok írni.

Éééés, bár megígértem, hogy nem lesz túl sok ilyen, de azé' néha csak úgy mellékesen biztos, hogy lesz valamilyen zene a bejegyzés végén... Valahogy így:


Mer' a Modest mouse jó dolog... a klip nem eredeti, valami rajongó csinálta, de nem rossz.

És, most húzok a suliba (nincs első órám!), minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése