2011. április 19., kedd

Tavaszi szünet, még egy kis anime, meg ami még eszembe jutott...

Ééééés, most szólok, hogy csütörtöktől kezdve azon leszek, hogy minél több horrorismertetőt rakjak föl, egyrészt, mert már túl animés az oldal (bár még senki nem szólt, hogy ez már sok lenne, de nekem sok... mondjuk attól még jönnek animés dolgok, de nem akarom, hogy az animék átvegyék az uralmat a horrorfilmek fölött... ez hülyén hangzik.), másrészt csütörtöktől péntekig (asszem) TAVASZI SZÜNET, és lesz időm megnézni azokat a filmeket, amiket már régóta beterveztem...
Pár sorral följebb már jeleztem, hogy nem lesz jó ez a TÚL SOK anime, de attól még a jó dolgokat baromság lenne kihagyni, tehát egy újabb kerül fel az oldalra a jelenlegi 2 (Deadman wonderland, Nichijou) mellé, de ez csak 5 perc/rész, emiatt még az átlagosnál is kevesebb lesz a szöveg. A címe: Honto ni Atta! Reibai Sensei, műfaja: vígjáték, iskolai, fantasy, shounen, és azért gondoltam, hogy írok róla, mert most néztem meg az első részt (pár napja kezdték adni, nem tudom, hogy milyen sűrűn/milyen napokon fogják adni, mert nem sok infót találtam róla eddig, de amikor látom, hogy van új rész, írok róla...), és kb. olyan random baromság, mint a Nichijou, egy kicsit durvább, és nagyon vicces... meg persze érdekes a története (de mint már említettem, nagyon random, szal a történet inkább csak valami alaphelyzet, a cselekmény nem visz előre kb. semmit...): Van egy normális osztály, amelyik új tanárt kapott. Ez a tanár igencsak fura, szabadidejében médiumkodik, és mindenféle lényt meg tud idézni egy pillanat alatt... meg persze a diákokba is simán beleköltözteti egy régen halott ember szellemét... hogy miért, az annyira nem derült ki, de elég szórakoztató, úgyhogy majdnem mindegy is.
Ma még jön egy Nichijous írás, meg a
Honto ni Atta! Reibai Sensei első része.
Amúgy 2007 óta 10 db gazdátlan emberi lábfejet találtak az amerikai tengerpartokon szétszórva, és senki sem tudja, hogyan kerültek oda... Ennek semmi köze a korábban írt dolgokhoz, csak gondoltam megemlíthetnék valami érdekes dolgot is. Erre a szövegre kattintva elolvashatjátok, mit ír erről bővebben az angol Wikipédia...

Mars volta, mer' jó dolog az:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése