2011. március 9., szerda

Egy apró érdekesség, ami fölött tök jól elsiklottam...

Ma teljesen véletlenül megláttam a youtube-on a Level E openingjét, és a leírásban, hogy "énekes: Chiaki Kuriyama"... ok, biztos van egy énekes Chiaki Kuriyama is, gondoltam magamban... aztán rájöttem, hogy ez hülyeség, mert ez a név egyrészt nem túl gyakori Japánban, másrészt a csaj úgy néz ki, mint AZ a Chiaki Kuriyama, szal megnéztem a klipet, és hoppá, az openinget Chiaki Kuriyama énekli... mármint az az egy, akinek a létezéséről tudok...
Aki nem tudja, hogy kiről van szó, nézzen mélyen az agyába (vagyis azt inkább ne, csak képletesen...), és próbáljon visszaemlékezni a Kill Bill 1. részének végére, ahol Uma Thurman egy Gogo Yubari nevű kiscsajjal harcolt (a csajnál egy buzogányszerűség volt, és ha jól emlékszem, egy szöges deszkával szerelték le... bocs a spoilerért, de valszeg a Kill Billt szinte mindenki látta már...), vagy ha látta a Ju-on 1. részét, vagy olvasta a hosszú összefoglaló ismertetőmet róla (volt olyan nap, amikor vagy 3 Ju-on részt néztem meg egymás után, majd éjjel azt álmodtam, hogy készült egy újabb rész, és meg kell néznem, hogy írhassak róla...), és ott Mizuho, vaaaagy, ha az illető látta az Exte-t, vagy olvasta a jó korai ismertetőmet róla (szám szerint a 2. ismertető a blogon), és ott látta Yuko-t, akkor valszeg már van fogalma, hogy miért is van ennek jelentősége...
Tehát a Predatorcake bírja Chiaki Kuriyamát (még saját címkéje is van!), és egyfelől tök jó, hogy van köze a Level E-hez, másfelől viszont talán jobb lenne, ha maradna a színészetnél... bocs, de ez unalmas. Sem a klip nem mutat újat, sem a zene (bár opnek jó, önmagában egy jelentéktelen popszám)... Na jó, ennyi lehúzás elég is, inkább reménykedjünk, hogy a jövőben még sok horrorfilm főszereplőjeként láthatjuk...

Amúgy a klip:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése