2011. március 10., csütörtök

A ma és holnap extrái

Először is, a mai szutyok nap ennek a siralmas hétnek a tetőpontja volt (a részletekkel senkit sem untatnék)... 2 jó dolgot lehet megemlíteni: új könyvet kezdtem reggel óta-> Kukorelly Endre: három 100 darab, rövidebb írások vannak benne, mostanáig csak hallásból ismertem Kukorelly nevét, de amikor egyik reggel megkérdeztem apámat, hogy mivel nemsokára végzek az akkor olvasott könyvemmel, adjon ötletet, hogy mit lenne érdemes olvasni. Erre apám a kezembe nyomta ezt a könyvet. Mint korábban mondottam (írtam), általában utazás közben, esetleg órák közti szünetekben (vagy esetleg órákon...ööö... de ha valakinek véletlenül valami hű-de példamutató embernek tűnnék, akkor annak órákon nem...) szoktam olvasni, tehát viszonylag sok ideig tart nálam egy átlagos terjedelmű könyv kiolvasása. Ezzel azonban egész jól haladok, annak ellenére, hogy számomra elég szokatlan az író stílusa.

A másik jó dolog ma az volt, hogy a szakkörrel (mindig úgy emlegetik, mint A szakkört, szal nem lehet tudni, hogy mi az igazi neve a szakkörnek... a lényeg annyi, hogy az ofő szervezi, és a suliból bárki mehet rá, és mindenféle érdekes helyszínt/kiállítást meg lehet nézni ennek keretében... én nem vok szakkörtag, de érdekelt a téma, és ma pont volt rá időm, úgyhogy elmentem... meg ingyé' volt, de ez mellékes.) elmentünk a Rendőrség-történeti Múzeumba. Annak ellenére, hogy az elején arra számítottam, hogy unalmas lesz, engem lekötött, és tök jó infókhoz lehet jutni... hasznos volt, amúgy két részből áll a múzeum: egy a rendőrség történetéről szóló részből (egyenruhák, kitüntetések, iratok, fegyverek, stb, meg híresebb régebbi bűntényekről is szól) és egy főleg kriminalisztikával foglalkozó részből (fényképekkel, tárgyakkal, stb, meg ismertebb, az utóbbi kb. 10 éven belül ténykedett bűnözőkről is szól)
Szerintem érdemes megnézni, legalábbis azoknak, akiket érdekel valamilyen szinten a téma...

Éééés, hogy holnap mi lesz? Egész nap a március 15-i előadásokat fogom fotózni, mint a suli egyik (ketten leszünk... mintha valami nagy akció lenne..) médiaszakkörös fotósa... (amúgy ebben az az érdekes, hogy igazából én nem is tudok fotózni, és eredetileg a médiaszakkör fotórészlegében nem is voltam benne, csak amikor először, év elején volt valami nagyobb rendezvény, és a fotósok nem tudtak menni rá, én jelentkeztem, hogy végülis van fotómasinám, és ha nagyon kell, tudom csinálni... Azóta ha van valami, szólnak, hogy fotózni kéne, de amúgy tök szívesen csinálom, és úgy tűnik, mintha kezdeném megtanulni normálisan kezelni a gépet... elég hasznos dolog.)

Hát ez egy igen hosszú, baromira felesleges bejegyzés volt... vagyis talán valakinek hasznos volt... ha nem, akkor ez van.
Ennyi, továbbra is minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése