2010. július 26., hétfő

Csesződés

Hmmm... Haladjak időrendi sorrendben? Akkor talán érthetőbb lesz, amit írni akarok, és nem lesz olyan csapongó...
Még asszem a múlt héten volt, hogy a nővérem kitalálta, hogy lakberendezési cuccok kellenek a szobájába, és nem akar egyedül menni, tehát az már kérdés sem volt, hogy én fogom elkísérni, és szórakoztatni őt az úton, mint valami hülye zenélő majom... az egyetlen kérésem azt volt, hogy cserébe nézzünk be egy DVD-s helyre.
Ennek az eredménye a következő lett: Re-animator, Jákob lajtorjája, Hiruko a goblin (Shinya Tsukamoto!!!), Zombik városa (Ha már úgyis van 2 filmem Fulcitól... talán ennek lesz rendes története XD...) , A faun labirintusa... Ezeket már nagyon régóta meg akartam szerezni, és elég nagy hiányosságokat sikerült pótolni, úgyhogy örülök neki...
Később, szerdán (azt hiszem) pedig néhány barátommal megnéztem a Kick asst az egyik bevásárlóközpont mozijában... A legfurább az volt, hogy a nézőtéren vagy tíz ember ülhetett legfeljebb... A film tipikus és kiszámítható, de egész szórakoztató volt... nem volt rossz (a gengszterekről nekem A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső c. film ugrott be... biztos véletlen volt a hasonlóság o.O)
Aztán... semmi sem történt...
Ja, pénteken, amikor a Ju-ont írtam be, azt álmodtam, hogy kijött egy újabb Ju-on rész, és meg kell néznem o.O...
Aztán vasárnap vettem (kaptam) egy könyvet: Stephen Kingtől a Hasznos holmikat, amit szintén régóta meg akartam venni...
ÉÉÉÉs... most, a végén a bejegyzés lényege:
Eszembe jutott, hogy régen mennyit játszottam a Neverhooddal, de elakadtam benne, és azóta sem tudtam végigvinni, meg el is felejtettem már... DE MOST! Így, hogy eszembe jutott, már kaptam is elő az egyik cd tokból, hogy hű-de-jó lesz, meg minden... Azonban kiderült, hogy ez nem lesz olyan egyszerű, ugyanis a gépem valamiért nem látta a cd-t... hát akkor megpróbáltam mással... Mikor a Radiohead Best of cd-re sem reagált, már tudtam, hogy valami gond van, úgyhogy szóltam apámnak, aki elvileg ért a gépekhez (vagy legalábbis mindenki úgy gondolja, mert ha már valaki programozó...), és többórányi anyázás (időnként valami megvilágosodásszerűséggel megszakítva) után végül is újra lett telepítve a Windows a gépemen, hátha így működni fog... műxik, csak így most kb. mindent újra le kell töltenem, meg egy csomó mindent be kell állítanom, úgyhogy nem nagyon tudok filmet nézni egy darabig.... és ennek következtében pedig ismertető sem lesz, amíg úgy nem áll a gép... Hát ez van... Nemtom, hogy mekkora az igény az írásaimra, minden esetre igyekszem minél hamarabb jelentkezni egy ismertetővel...
Addig is lehet Ju-ont nézni, ha valaki nem látta még az összeset XD...

Ui.:Miután a gépem meg lett csinálva, eltűnt a Neverhood cd-m...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése