2010. július 8., csütörtök

Egy rakás kép

Egyrészt azért, mert végre van elem a fényképezőgépben, másrészt, mert eszembe jutott, hogy eldicsekedjek a DVD-immel, mert szépen gyűlnek, ahhoz képest, hogy általában le vagyok égve (nem egyszer volt, hogy hetekig nem ettem a suliban, csakhogy összegyűljön a kajapénzem, és meg tudjam venni valamelyik filmet...-.-...ok, ez béna...) Szóval szerintem jó dolog DVD-t venni, mert támogatni kell a horrorfilmek kiadását!!! (Ezekről a filmekről nem fogok írni, hacsak nem lesz rá külön kérés, hiszen bárki megszerezheti, és megnézheti őket, én meg igyekszem olyanokról írni, amikkel ritkán lehet találkozni... kivétel: Carnival of souls (Lelkek karneválja), mert az az egyik kedvenc filmem, és már úgysem lehet elvileg kapni (én is a vateramániás anyám jóvoltából tudtam csak megszerezni... ;)))(Bah...ennyi zárójelet o.O...)

A képek (először jó nagyban raktam be, de az nem volt jó, szóval ha valakit érdekel, kattintson a képre, és nagyban meg fog nyílni...(remélem)):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése