2010. július 20., kedd

ööö... mindenki találjon ki magának ehhez egy címet...

Még 2 napja azt hittem, hogy ma hű-de fel fogom ide rakni a Ju-onról írt összefoglaló ismertetőmet... De nem. Megnéztem vagy a felét, de még egy csomó hátra van, nekem meg már elegem van a Toshiokból és a Kayakokból... ezek után inkább elkerülöm, hogy csak azért írjak rosszat róla, mert lefárasztott, és beiktatok egy-két nap pihenőt... Ez engem idegesít a legjobban, mert rendesen akarom vezetni ezt a blogot (ok, egy blog nem nagy dolog, de nekem igenis számít, mert a horrorfilmek hatalmas szerepet töltenek be az életemben, és már évek óta írni akartam róluk...), és nem tehetem meg, hogy nem tartom be, amit megígérek... Úgyhogy napra pontosan nem tudom, de ezen a héten meglesz, az biztos. Elnézést kérek a csúszásért!

A másik dolog meg az, hogy magamból kiindulva azt gondolom, néha többet ér egy-két konkrét szám, mint egy többoldalnyi szöveg, ezért lesz pontozás is az ismertetők végén: 10 pont lesz a maximum, és a horrorfilmek esetében egy másik pontozás is lesz aszerint, hogy mennyire találtam azt ijesztőnek (mert szerintem az fontos szempont...), ott pedig így értelmezendő a pontozás: 1:nem ijesztő, 2:kicsit/kevés benne az ijesztő rész (ez a közepes fokozat...), 3:az ember csak ül, miközben csendben káromkodik, és visszasírja Dagobert bácsiékat...

Tehát egy újabb rettentő informatív bejegyzés... Viszont ma már lesz ismertető, valamikor az esti órákban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése