2010. július 4., vasárnap

Itthon vok

Reggel 10 körül érhettem haza, és ezek után meg majdnem az egész napot átaludtam, de még most is úgy kóválygok (ok, kreténül hangzik ez a szó, de tényleg azt csinálom) mint egy zombi...

Szóóóóval hogy legyen valami használható is ebben a bejegyzésben: végül is az egész jó volt, de már nagyon hazamehetnékem volt, mert hiányoztak a napi teendőim...na mindegy. Néhány koncertről: Billy Idol és az Air nagyon tetszett (bár az utóbbi vagy fél órát késett...)a Bin-jipet nem ismertem, de elég jó volt, úgyhogy majd utánanézek. Aztááán...ööö...(sorrendben próbálok haladni) kevés magyar együttest szeretek, de a The moog és a Heaven street seven közéjük tartozik, amúgy a Hss-re úgy tudtunk menni, hogy a Prodigyről elmentünk, és a másik színpadnál csúszás volt, ezért még nagyjából az uccsó fél órán ott voltunk... ja, és a Prodigy szintén jó volt, szerintem értékelendő, hogy a kölykök így kitesznek magukért a koncerteken, rendesen megcsinálták. A probléma velem volt, mert inkább a lelkesedésük, mintsem a zenéjük kötött le... valahogy pont nem volt hangulatom hozzá -.-... De amit úgy hű-de vártam, az a Massive attack volt,(gyerekkorom óta hallgatom őket)és nem is tudom hogy, de amikor elkísértem F.-t a Kispálra (a M.a. előtt játszottak a nagyszínpadon, de én nem nagyon bírom őket)mikor vége lett, egy csomóan elmentek, és mi meg elindultunk előre amíg tudtunk, és így jutottunk a 2. sorba nagyjából. He-he... A koncert rendesen kezdődött, még a rettentő zavaró mellettem dugó hármas sem szegte kedvem, mikor egyszer csak, mintha elvágták volna, az együttes lelépett, és ennyi... semmi hello, vagy hasonló... szóval ez elég fura volt... amúgy elég sok számot játszottak az új CD-jükről, de ez már sejthető volt a 4-5 mikrofonból elől, mert abban sok a vendég énekes, én meg a régebbi lemezeiket jobban bírom... mindegy.
Ééééés, bár rajta van nálam a legidegesítőbb dolgok listáján, de azért sikerült szerezni egy olyan sípoló játékkalapácsot... Ja, és azoknak meg akik a sátrunkat baszogatták: DARA TUDJA A CÍMETEKET!!!!! HÁHÁHÁÁÁÁ!!!!
...asszem visszafekszem aludni...-.-....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése