2010. július 8., csütörtök

Firkák

Ez most egy ilyen nap... szóóóóval még több kép, ha valaki nem unja még XD... De ezek tőlem vannak, elég sokat rajzolok és néha festek, de lusta vagyok felrakni őket, úgyhogy asszem csak ritkán lesz ilyen, és akkor nagy adagokban o.O... (és rájöttem, hogy a fényképezőgépem szar, én meg szarul fotózok, úgyhogy senki se várjon high-tech minőséget XD...) megint lehet kattintgatni, hogy nagyobb legyen a kép ;)
ezt a Volton csináltam, amikor az árokban ültem, és nagyon rajzolhatnékom volt...
ez szintén a Volton készült, a címe: A wc szelleme (csakhogy mindenki értse, hogy mit ábrázol a kép XD...) amúgy nemtom, miért lett Elvis haja... o.Oaz egyik földrajzóra termése...nagyon nincs kész, de nem rossz eddig, csak egy részletet fényképeztem, mert torzít a gép...a wc szelleme előtt készült ...itt az összhatást kell nézni, és nem azt, hogy mennyire elcsesztem az arányokat XD... (nem nagyon szoktam festeni...)polipcsaj...vagymi...6 ujja van (he-he)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése