2010. december 1., szerda

... 0.7

Miután sokszor hétköznap nincs időm végignézni egy rendes terjedelmű filmet, az meg nem járja, hogy emiatt csak hétvégenként vannak ismertetők, úgyhogy el kezdtem nézni a Masters of horrort (A horror mesterei), és arról írok, amikor nem tudok másról.... Persze nem azért, mert ezek rövidebbek, hanem mert baromira érdekelnek, és pont jól jön, hogy egy rész kb. 1 órás, és annyi még belefér egy napomba... Szóval sok-sok Masters of horror fog jönni (egyéb filmekkel megszakítva)... ha valaki kezdi majd unni, nyugodtan szólhat...

Kénytelen voltam csatlakozni a facebookhoz (szóval hurrá, meg minden... csak úgy biztosan nem csináltam volna meg, de így, hogy néhány fontosabb dolgot csak ezúton tudok elintézni, már nem halogathattam tovább...). Most még viszonylag lelkes vagyok, kíváncsi leszek rá, hogy mikor fogom otthagyni az egészet, amiért ennyire felesleges dolog... De addig is, ha a blog egy rendszeres olvasószerűsége lesz olyan ügyes (mer' nem sok jelet adtam arról, hogy ennek a blognak az írója/szerkesztője/moderátora/atyaúristene vagyok, meg a nevem is az "igazi"...), és megtalál rajta, bejelölhet ismerősének, ha akar. Nekem 8.

Éééés, hogy legyen valami szórakoztató is, tekintsétek meg cyriak oldalát a youtube-on, és akadjatok ki... ez az ember egy zseni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése