2010. december 24., péntek

5 igazán ijesztő/zavaró klip

Ez valami top 5 szerűség lenne, csak annyi a probléma, hogy amikor kitalálom, hogy melyik legyen az első és az utolsó, a köztes dolgokat már nem tudom elrendezni, úgyhogy ezzel most is bajban voltam... mindegy. Amúgy csak jelenlegi top 5, mert ezek jutottak eszembe, biztos van ezeknél is durvább, azokat majd máskor fogom megírni... ja, és szándékosan nem olyan együtteseket választottam, amiknek általában zavaró klipjeik vannak (pl. Tool...), mert az túl egyértelmű lenne (na jó, kivéve az elsőt, de az tényleg megérdemli a helyét...)

(Még jönni fog egy másik nem filmes bejegyzés, és utána visszatérek az ismertetőkhöz... miután most szünetem van, ahogy vége a karácsonyi káosznak belekezdek néhány projektbe, még mindig az általatok választott opciók keretein belül... amúgy nemtom, hogy meddig fogok még olyan filmekről írni... valszeg amíg ki nem fogyok az ötletekből...)

Ha bírtok egy együttest, a legkönnyebben úgy támogathatjátok őket, ha megveszitek a CD-jüket/számaikat (bár valszeg ezt mindenki tudja, csak emlékeztetőileg írtam meg...)

5) Radiohead: There there

Ezt a klipet 11-12 éves koromban láttam az MTV-n (nem a magyar, hanem a music), és akkor baromira megijedtem tőle, de attól még bírtam, úgyhogy utána néztem, és azóta ismerem a Radioheadet, ha csak egy kedvenc együttest lehetne megneveznem valahol, akkor ez lenne az.


4) The Horrors: Sheena is a parasite

Először rádióban hallottam az együttes felől, ami nagy szerencse, mert visongó tinilányok sírják magukat álomba a tagok fényképeivel kiragasztott falú szobájukban, nekem meg akkor ugyebár fogalmam sem volt, hogy hogy néznek ki vagy egyáltalán hány évesek az együttes tagjai, csak annyit tudtam, hogy jó zenét csinálnak. A klip meg... akárhányszor megnézem, megkérdezem magamtól, hogy ez most mi a szar volt...


3) Soundgarden: Black hole sun

Ez is egy olyan együttes, amit még gyerekkoromban ismertem meg, bár ezt nem hallgatom annyit, minden esetre ez a klip még mindig fura...


2) The Mars Volta: Aberinkula

Hát, ehhez nincs mit hozzáfűznöm... remek együttes, agycsesző klip.


1) Aphex Twin: Come to daddy

Ezt a klipet egyszer sikerült végignéznem, akkor, amikor kitaláltam, hogy megcsinálom ezt a listát. Amúgy nem hallgatok tőle túl sokat, csak 1 lemezt ( Selected ambient works 85-92 ), nem szeretem ezt a műfajt, de ha jól csinálják, rendben van... Ez a szám sem jön be igazán, de a klip sztem sokaknak okozott rémálmot...


Szórakoztató és érdekes karácsonyt mindenkinek!
(ilyet valszeg még úgysem kívánt senki...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése