2010. december 31., péntek

Újévi formalitások

Szal eredetileg csak úgy diszkréten megemlítettem volna a következő ismertető végén, hogy buék meg hasonlók, de mivel az ismertető még csak papíron van meg (anyámnál írtam karácsonykor ahelyett, hogy Babe-t (vagy mi... az a malacos beszélőállatos film...) néztem volna a húgommal, és emiatt le is cseszett a gyerek...mindegy.) és be kéne gépelnem, de ahhoz most túl lusta és elfoglalt vok(ez úgy hangzik, mintha olyan fontos ember lennék...). Nálunk lesz a szilveszteri hepaj, és emiatt ma mindenki hű-de-hasznoskodik (apám süt-főz, én takarítok, a nővérem meg nincs itthon). Éééés, még van 8 óra hátra az évből!!! (ééés, pont most hallottam kintről valami robbanásszerűséget, mintha egy tűzijáték rakéta idő előtt sült volna el, és ezt egy fickó ordítása kísérte... hmmm... érdekes...)

Persze utoljára a bejegyzés lényege:
Mindenkinek legyen jobb a következő éve, mint az idei volt! (Kivéve annak, aki azt akarja, hogy a jövő éve rosszabb legyen...)

Ui.: Tessék Thievery corporationt hallgatni, mert az egy jó dolog!
Az ismertető holnap délután lesz fönt... valszeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése